Обмін та повернення товару
Обмін та повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Покупець має право повернути або обміняти чай, посуд, подарункові набори неналежної якості протягом 14 днів.
Чай і чайні добавки (продовольчі товари):
Покупець має право повернути чай неналежної якості, а саме: непридатний для вживання, з порушенням обов’язкових вимог до товару, з терміном придатності, що закінчився, а також доставлений в упаковці з порушеною цілісністю.
Чайний посуд та інше (група непродовольчих товарів):
Покупець має право повернути непродовольчий товар тільки в тому випадку, якщо:
- товар не використовувався;
- збережено повну комплектацію товару (посуду);
- фірмова упаковка ціла і неушкоджена: є неушкоджені фабричні ярлики, наклейки тощо. (заборонено пошкоджувати фірмовий короб, приклеювати або писати на ньому).
Надсилання посилки з поверненням:
- належної якості здійснюється за рахунок клієнта;
- неналежна якість здійснюється за рахунок постачальника.
Для відправки посилки з поверненням або обміном прохання попередньо зв’язатися з нами зручним для вас способом уточнення всіх нюансів. Вкажіть № замовлення, причину повернення, у разі потреби – фотографії товару.
Також переконливо просимо перевіряти зовнішній вигляд та комплектність замовлення в момент отримання, це допоможе уникнути непорозумінь.
Процедура повернення:
- Клієнт зв’язується з менеджером (протягом 14 днів після покупки) за телефоном +38 (068) 593-48-57 і називає номер замовлення, товар, причину повернення;
- Менеджер надає дані для повернення товару;
- Клієнт повертає товар протягом 5 робочих днів;
- Після отримання повернення ми перевіряємо товар на цілісність, повну комплектацію, фірмове впакування, не використаність товару;
- Ми повертаємо кошти за товар на рахунок клієнта протягом 5 робочих днів.
Ми завжди відкриті до діалогу та прагнемо вирішити будь-яке питання в індивідуальному порядку. Якщо у вас виникли запитання – ми з радістю відповімо. Пишіть нам на пошту або дзвоніть: +38 (068) 593-48-57